helt slut

Imorse när jag vaknade trodde jag att jag skulle döö, jag var så trött jag orkade inte ens öppna ögonen. De var så skönt att ligga i sängen under de varma täcket inte alls frästande att gå upp i ett iskallt rum eftersom jag glömt stänga fönsret igår och de var definitivt inte lockande att gå till skolan och vädret gjorde de inte bättre heller,

jag har tröttnat på vinter nu jag vill ha sommar ! NU !

saknar sommaren och båten och farstanäs med Lollo de va några år sedan men ändå haha :D och så längtar ja till oktober av en speciell anledning haha :D och till Juli :)

Nu ba började jag snacka om sommaren när jag skulle berätta om min dag, what ever jag kom ialla fall upp till slut och gjorde mig i ordning till skolan sminkade mig och hann till och med äta frukost. Sen sprang jag till tåget.

Skolan slutade tidigt vid kvart över ett hela dagen bestod av hästkunskap eftersom vårat studiebesök vart inställt. Jag fick lite sidor som jag skulle läsa till nästa gång eftersom fick hoppa över 1an och måste plugga lite extra häst kurser som jag har missat.

Sen drog jag ut till stallet och red min älskling som jag förövrigt får behålla trots alla försäkringsproblem men jag ska i alla fall ha kvar honom eftersom att han är så snäll och fantastisk jag skulle inte klara ett liv utan honom. Så nu ska jag behålla honom i alla fall. Så jag var i stallet, borstade på Viking och red honom lite dressyr han va ganska fin ett tag sen vart han nog lite trött för han vart så jobbig. Men han är i alla fall helt underbar min älskling ♥



Nu sitter jag och tittar på advokaterna ett väldigt intressant program om advokater ja de kanske man hör på namnet faktiskt. Man får följa advokaterna i deras jobb med riktiga fall super intressant.

Innan de såg jag familjen annorlunda hjälp jag ska aldrig skaffa barn ! de avskräcker verkligen mig massa jobbiga skrikande barn. Okej jag ska i alla fall inte skaffa tio barn inte fem heller för den delen eller åtta. Usch säger jag bara.

Sen ska jag väl sova är sjukt trött somnade nästan i skolan och somnade nästan på bussen..usch jag måste bli bättre på att sova och få min skönhetssömn ;D

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0