Nu är jag hästägare på riktigt eller vad man säger ,

Hejsan alla söta läsare.

Jag har nyss kommit hem, de känns som att hur tidigt jag än slutar så kommer jag alltid hem samma tid, kanske för att jag tänker , "eh...  jag slutade så tidigt idag viking kan få en extra puss" och så har jag ingen tids uppfattning, när jag har borstat en halvtimme tror jag att jag har borstat typ fem minuter."
Hehe.. Men de är bara för att jag älskar honom så mycket min lilla sötnos, idag  är de i alla fall klart, köpet alltså vi har snackat med Helena och har bestämmt klart allt så nu är jag hästägare på riktigt eller vad man säger :D ja har ju haft honom innan men hela tiden med känslan att jag kanske måste lämna tillbaka honom men nu kommer jag att ha kvar honom ♥
Guess whos happy ?!!


Vad sur han ser ut på öronen, hehe.. men han va inte sur :p eller vem vet han kanske inte ville bli tränsad hehe..

Idag i skolan i alla fall hade vi engelska och svenska på engelskan så fick vi tillbacka vårat prov jag va skit nervös jag trodde att jag skulle svimma eller något sådan, men så helt otippat fick jag MVG eller Exellent för vi får inga betyg på våra prov men exellent är ju samma som mvg efter som de är de högsta och jag bara hade två fel. Jag vart verkligen helt chockad jag trodde jag skulle få IG :o ...
Sen hade vi projekt och företagande fick sluta tidigare efter som jag "var klar med allt" host.. jag vet att alla kan se att jag skriver de här men ska jag berätta en sak ? jag bryr mig inte ! '

Sen drog jag till stan och köpte ett par nya skor eftersom att mina skor va helt pajade och de bara flöt in vatten haha.. så då köpte jag ett par nya vilket var VÄLDIGT nödvändigt.

Sen åkte jag ut till stallet och borstade på Viking han vilade idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0