Ett perfekt avslut av en onsdag ,

Godkväll ,

Har varit med Jennie så jag har inte hunnit uppdatera bloggen!

Men hoppträningen gick iaf super och Viking var jätte fin :) Han skötte sig super bra! Han testade mig dock lite hehe.. men de va kul xD haha.. han va super fin och hoppade hela grejjen bra hela lektionen var han faktiskt fin :)


De känns som att jag bara laddar upp häst bilder och här kommer en till.. De här är ifrån fösta gången jag satt på honom :) jag hoppade så klart man måste ju kolla så de inte försöker lura på en en dressyr häst , HAHA skojja bara men ärligt man måste se så tekniken passar än när man inte är så bra och att han inte är så svårhoppad så jag inte kan rida honom sen :p men de gick bra :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon och orkar med studiebesöket på SLU, jag som verkligen ville till min praktik jag hade verkligen sätt fram emot de! Jag har inte varit där på jätte länge på två hela veckor :( ÅÅÅÅH! var vi tvugna att åka på studiebesök just en praktikdag? kunde vi inte gjort de en onsdag ist ? HIMLA dåligt alltså.

Aja jag är fortfarande glad att han va så fin ♥ och att jag faktiskt fick mycket beröm av Pontus :) sen är jag glad för att jag ska få följa med Christine och de på tävling på söndag till Botkyrka, de var Christine som frågade om jag ville följa med och de ville jag så klart de är bra att lära sig tills när jag snart ska börja tävla :) De är verkligen sjysta där ute jag är verkligen glad att jag har fått chansen att vara där ute och lära känna dem. Så därför var de bra att jag går en skitlinje de är tack vare den och tack vare Hanne-Marie som kom med iden annars hade jag suttit på SRK hur kul hade de varit? Då hade jag inte fått såhär bra hjälp och bra tips, bra träning och jag hade inte fått min underbara häst heller, för de var ju lixom Pontus som tipsade om honom , tack Pontus :)

Godnatt alla söta !         ♥

Juste jag måste bara berätta en sjuk pinsam grej som hände mig idag. Jag gick upp för trappan i skolan och kollade ner så hörde jag en röst jag kände igen så precis när jag kollade upp sa jag "HEJ !" och de va inte alls den jag trodde utan en helt annan som jag inte ens känner ! pinsamt eller vad?  aja tur att jag sa hej och inte något dumt i alla fall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0