måndag !

Hejhej :)
Nu sitter jag och väntar på Frida hon är och köper gräddfil vi ska dippa :) mmmm... yummi !!

Idag har jag varit med kringlaskolan på Bastmora eller rättare sagt de elever som inte drog till Romme, okej ? vem väljer att åka till Bastmora när man kan åka till Romme? Men Romme är ju så klart inte lika roligt när inte jag är med hehe :D *skojja* ..... (not) ;D

Sen drog vi ut till stallet och jag red Viking, han är alltid jobbit när Frida är med det är hennes fel hehe.. han vart asrädd när vi tog ut honom. Typ började dampa och allt hoppa runt man såg verkligen i hans ögon hur rädd han var, min älskling :/ sen började han gilla Frida när hon borstade honom för då stod han fint, hehe...


haha bjuder från 4/4 -08

Nu ska jag och Frida dippa, titta på Beck och sova, haha.. vi är helt slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0