FREDAG

I fredags så var jag först på min praktik hos Pontus Westergren de var kul hade saknat de lite, dock jobbigt att gå upp så tidigt -.-

Sen red jag Ulga på SRK de gick jätte bra hon var faktiskt jätte fin :) *stolt* hon sprang inget utan hon var faktiskt seg och hon stod helt stilla när jag pratade med maja .

Sen drog jag till Lovisas skola de hade något himla dött disco ingen dansade och Lovisa höll bara på med sin mobil och messa med någon kille. Men deras discjockeý va fett med chill, han va asbra!


haha bjuder ! saknar min brunahårfärg !

 Sen träffade vi några killar vid statoil i östertälje typ asflummiga, haha den ena va flumm den andra va stum hahaha de rimma :D im the king !

Sen drog jag hem till Lovisa och sov där de va mys va uppe till 4 typ astrött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0