förlåt :$

Hej allihopa !
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag hade fullt upp först SLU, sen rida och sedan var jag med Frida (fruda@pa) vi drog till typ scaniarinken what ever.'

Nu måste jag gå till bussen ska ta halv sju bussen till stallet börjar sju, jag är trött -.- menmen de ska bli kul ändå jag blir alltid pigg när jag väl kommer dit !


Min praktikplats, stall Sjöbacka. Ska hitta någon bild som inte ser så grå och regning ut hehe.. Men de här får duga så länge !

Så med andra ord hinner jag inte uppdatera nu heller, men gör de senare ikväll kanske i em om jag hinner men jag har fullt upp idag med. Jag ska först till "jobbet" sen rida viking, rida på SRK och sen ska jag med Lovisa på något skit på hennes skola till typ 22. Så de får bli efter de  !

Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0