en vanlig tråkig onsdag

Godmorgon !

Nej jag har inte försovit mig, men jag har sovmorgon till halv ett varannan onsdag den onsdagen när vi inte har idrott. För vi har bara idrott varannan vecka asskönt jag hatar idrott. Inte för att jag inte gillar att röra på mig egentligen utan mera för att jag inte vill vara med på fotboll och bandy och sånt hallå jag är ju dålig på de!
Men jag har tur nu att jag har gjort illa mig och inte får vara med :)

Ska till skolan snart i alla fall ha datakunskap och sedan mattenationella i matte A så jag blir klara någon gång och kan börja med matte B för A-kursen är ju så fruktansvärt tråkig.'


Jag och Lovisa innan en tävling ! och gissa vem som red 30 sek snabbare än alla andra (A)

Senare idag ska jag möte Lovisa vid Östertälje tror jag sen drar vi väl ner till centrum ett tag inte vet jag men vi ska i alla fall till stallet sen för jag ska hoppträna för Pontus, lääängtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0